Regulamin
REGULAMIN ZAKUPU TOWARÓW W SKLEPIE MyBafi (zwany dalej: „Regulaminem”)
INFORMACJE OGÓLNE
- Sklep działający pod adresem www.mybafi.pl (zwany dalej: „Sklepem MyBafi”) prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Właścicielem Sklepu MyBafi jest: Marta Biedroń My Bafi Akcesoria i Tekstylia dla Dzieci, ul. Mietniowska 11G, 32-020 Wieliczka, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 737 200 63 04, REGON 367503136, adres e-mail: mybafii@gmail.com (zwana dalej: „Sprzedawcą”).
- Stroną dokonującą zakupów w Sklepie MyBafi (zwaną dalej: „Klientem”) może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub osoba prawna.
- Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie MyBafi jest wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia oraz akceptacja warunków dostawy (w tym kosztów dostawy) zawartych w niniejszym Regulaminie i zamówieniu.
- Każda osoba składająca zamówienie w Sklepie MyBafi jest zobowiązana zapoznać się z niniejszym Regulaminem.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na stronie internetowej Sklepu MyBafi reklam dotyczących oferowanych towarów, jak i towarów oraz usług osób trzecich.
- Do dokonywania zakupów w Sklepie MyBafi niezbędne jest wykorzystanie przez Klienta sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz zainstalowaną przeglądarką stron internetowych.
PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Wszystkie towary oferowane w Sklepie MyBafi wykonywane są ręcznie i stanowią produkty unikatowe wykonywane na podstawie twórczych projektów, do których prawa autorskie przysługują wyłącznie Sprzedawcy lub osobom trzecim.
- Jakiekolwiek kopiowanie, powielanie, reprodukcja lub odwzorowywanie oferowanych w Sklepie MyBafi towarów, w tym również ich projektów i opracowań może stanowić naruszenie autorskich praw majątkowych Sprzedawcy lub osób trzecich.
- Wszystkie materiały zamieszczone na stronie internetowej Sklepu MyBafi takie jak zdjęcia, teksty, materiały graficzne stanowią własność Sprzedawcy. Wykorzystanie ich bez zgody Sprzedawcy jest zabronione.
OFERTA
- Towary oferowane w Sklepie MyBafi są wytwarzane ręcznie. Ze względu na swoją unikatowość poszczególne egzemplarze mogą nieznacznie różnić się od siebie. Wszelkie szczegółowe informacje o towarach zamieszczone zostały w ich opisach dostępnych w Sklepie MyBafi.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej Sklepu MyBafi zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami.
- Oferowane towary są całkowicie nowe, szyte/ tworzone na indywidualne zamówienie Klienta.
- Ilość i rodzaj towarów oferowanych w Sklepie MyBafi są zmienne i podlegają stałej aktualizacji. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w Sklepie MyBafi.
- Ceny towarów znajdujących się w Sklepie MyBafi są cenami brutto (z podatkiem VAT) i podane są w polskich złotych (PLN).
- Ceny towarów znajdujących się w Sklepie MyBafi nie zawierają kosztów dostawy, które zostaną określone przed złożeniem zamówienia w zależności od sposobu dostawy wybranego przez Klienta.
- Ceną wiążącą dla Klienta jest cena podana przy wybranym towarze w chwili składania przez Klienta zamówienia.
- Sprzedawca może sprzedać towar w promocyjnej cenie, może również w ramach promocji wysłać produkt bez ponoszenia przez Klienta kosztów dostawy.
- Ilość towarów objętych ewentualną promocją cenową w Sklepie MyBafi jest ograniczona. Ich sprzedaż realizowana jest na podstawie kolejności złożonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów.
ZAMÓWIENIA
- Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie MyBafi jest prawidłowe złożenie zamówienia poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia przy wykorzystaniu systemu rejestracji i narzędzi zawartych na stronach internetowych Sklepu MyBafi.
- Klient składając zamówienie podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia: imię, nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku przedsiębiorców firmę (nazwę), adres siedziby, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu a także numer NIP.
- Klient składa zamówienie:
- wybierając polecenie „Dodaj do koszyka” przy towarze, który zamierza zakupić na stronie internetowej Sklepu MyBafi,
- po skompletowaniu całości zamówienia wskazuje w „KOSZYKU” sposób dostawy oraz zatwierdza wybrany towar poprzez wybór pola “ZAMAWIAM”,
- Uzupełniony formularz zamówienia wysyła do Sklepu MyBafi przez wybór pola „KUPUJĘ I PŁACĘ”, uprzednio określając sposób płatności i potwierdzając wybór dostawy.
- Przed złożeniem zamówienia do Sklepu MyBafi Klient informowany jest o:
- łącznej cenie wybranych przez niego towarów,
- łącznym koszcie dostawy wybranych przez niego towarów,
- wszelkich innych ewentualnych kosztach związanych z realizacją zamówienia.
- Zamówienia na towary będą realizowane według kolejności ich złożenia.
- W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku braku danego towaru, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i poproszony o podjęcie decyzji, co do dalszej realizacji zamówienia.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 6 powyżej Klient może:
- anulować całe zamówienie i otrzymać zwrot całej wpłaconej kwoty, lub
- wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia i otrzymać zwrot wpłaconej kwoty dotyczącej anulowanej części zamówienia, lub
- wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.
- Sklep MyBafi rozpoczyna realizację zamówienia w chwili uznania rachunku bankowego Sprzedawcy pełną kwotą stanowiącą:
- cenę zamówionych towarów, oraz
- opłatę za dostawę, jeżeli taka jest należna Sprzedawcy.
- Czas realizacji zamówienia wynosi 10 dni na terenie Polski i 14 dni na terenie Europy od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy pełną kwotą płatności, chyba że opis zawarty przy danym towarze stanowi inaczej.
- W przypadku większych zamówień złożonych przez Klienta czas realizacji może ulec zmianie, z tym że Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany i będzie mógł podjąć decyzje zgodnie z ust. 7 powyżej.
- Po złożeniu zamówienia, Sklep MyBafi wysyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia przez Klienta zamówienia.
PŁATNOŚĆ
- Cenę należną Sprzedawcy wraz z innymi należnymi Sprzedawcy opłatami (w tym opłatami z tytułu dostawy) należy uiścić w jeden z podanych poniżej sposobów, wpisując w tytule indywidualny numer zamówienia wygenerowany w Sklepie MyBafi:
- przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy na konto o numerze 52 1050 1445 1000 0091 1894 8448
- tpay.com.
- Wpłaty należy dokonać najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
- Jeżeli w terminie, o którym mowa w ust. 2 powyżej wpłata nie zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy, zamówienie zostanie anulowane.
WYSYŁKA
- Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem kuriera DPD na terenie Polski, na adres wysyłki wskazany w formularzu zamówienia.
- Koszty dostawy wynoszą:
- 15 PLN w przypadku przesyłki wysyłanej za pośrednictwem DPD Kurier do odbiorcy w Polsce,
- Nie ma możliwości dostarczenia przesyłki za pobraniem.
- Istnieje możliwość dostarczenia przesyłki poza granicami Polski po uprzednim ustaleniu ostatecznych kosztów wysyłki. Wysokość kosztów wysyłki związana jest z całkowitym gabarytem i wagą zamówienia zgodnie z cennikiem ustalonym przez przewoźnika wybranego przez Klienta. Skontaktuj się ze mną za pośrednictwem formularza kontaktowego albo adresu email w celu ustalenia kosztów przesyłki.
- Nie ma możliwości odbioru osobistego przesyłki.
- Sprzedawca na życzenie Klienta dołącza rachunek do zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za powtórne wysłanie towarów, które zostały zwrócone z powodu nieobecności adresata, zmiany miejsca zamieszkania i niepowiadomienia o tym fakcie Sprzedawcy lub nieodebrania przesyłki od kuriera DPD w wyznaczonym terminie.
- Przy zamówieniach powyżej 299 zł wysyłka kurierem na terenie Polski jest darmowa.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Osobom dokonującym zakupu w Sklepie MyBafi, które są konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę: Marta Biedroń My Bafi Akcesoria i Tekstylia dla Dzieci, ul. Mietniowska 11G, 32-020 Wieliczka, adres e-mail: mybafii@gmail.com o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
- Mogą Państwo skorzystać z formularza (formularz_zwrotu) odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres mybafii@gmail.com. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Proszę odesłać lub przekazać nam towar na adres: Marta Biedroń My Bafi Akcesoria i Tekstylia dla Dzieci, ul. Mietniowska 11G, 32-020 Wieliczka niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu aż do moment otrzymania towaru.
- Sprzedawca przyjmuje tylko i wyłącznie towar, który nie jest zniszczony i jest kompletny.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje, opóźnienia w dostawie, ewentualną niezgodność towaru z zamówieniem oraz szkody powstałe w czasie transportu powinny być niezwłocznie zgłaszane pisemnie na adres: Marta Biedroń My Bafi Akcesoria i Tekstylia dla Dzieci, ul. Mietniowska 11G, 32-020 Wieliczka lub drogą elektroniczną na adres e-mail mybafii@gmail.com.
- Przed odebraniem przesyłki, Klient jest zobowiązany sprawdzić w obecności doręczyciela stan opakowania.
- Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia nie należy jej przyjmować i w obecności doręczyciela sporządzić odpowiedni protokół, którego wzór posiada doręczyciel.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- W razie uznania reklamacji towar wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy.
- Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa albo będzie znacznie utrudniona, Sprzedawca – na podstawie ustaleń z Klientem – zwróci równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne, dostępne w Sklepie My Bafi towary.
- Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad towaru ponosi Sprzedawca.
- Sprzedawca nie odpowiada za konsekwencje nieprawidłowego użytkowania towarów (np. przy użyciu detergentów).
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują właściwe przepisy prawa polskiego.
- Klient będący koREGULAMIN ZAKUPU TOWARÓW W SKLEPIE MyBafinsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Szczegółowe zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod adresem www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
- Opinie i pytania dotyczące prezentacji towarów i realizacji zamówień można kierować na adres e-mail mybafii@gmail.com.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego umieszczenia w na stronie internetowej https://www.mybafi.pl/regulamin/ i dostępny jest w każdym czasie za pośrednictwem wskazanej strony internetowej w formie umożliwiającej jego wydruk.